Plan treningu pistolet dynamiczny – strzelanie w ruchu 29-04-2017

Plan treningu 29-04-2017

strzelanie w ruchu

  1. Rozgrzewka sportowa. gimnastyka, bieganie, przysiady, itp
  2. Rozgrzewka strzelecka. tarcze na przesłanięte w połowie NS. Na sygnał wszyscy strzelają jeden dublet. Powtórzenia z 7-15 i 25 metrów – za każde trafienie w NS lub poaz pole A – 5 pompek. Za dobre skupienie pochwała od prowadzącego.
    (dwa powtórzenia).
    12 strzałów
    Cel ćwiczenia: strzelanie precyzyjne, ocena zaawansowania zawodników, korekcja chwytu i postawy
  3. Strzelanie precyzyjne pod presją. drzewko z celami na 10-20m. Zawodnicy ustawieni jeden za drugim, na sygnał taimera draw i strzał (nie na czas). Kt nie trafi w drzewko, odpada. Po trafionym strzale zawonik przechodzi na koniec kolejki (rozładowany). Kto zostaje = król.
    (dwa powtórzenia)
    max 15 strzałów
    Cel ćwiczenia: nauka strzelania precyzyjnego pod presją
  4. Wej/wyj z pozycji strzeleckiej. 3 tarcze, na 0, 7, 15m ustawione w zygzak. Start z 25m i dublet do tarczy na 15m, podbiegnięcie do tarczy 15m i dublet do tej na 7m, podbiegnięcie do tej na 7m i dublet do tej na 0m. Wykonanie na czas, zaliczają tylko DA na wszystkich tarczach.
    (3 powtórzenia)
    18 strzałów
    Cel ćwiczenia: wejście/wyjście z pozycji strzeleckiej
  5. Strzelanie w ruchu I. Krótki tor z 2 tarczami po lewej i dwoma po prawej stronie na przemian, tak by były widoczne przy dochodzeniu zwodnika. Bieg wzdłuż toru i strzelanie dubletów do wszystkich tarcz podczas przebiegu.
    (dwa powtórzenia)
    16 strzałów
    Cel ćwiczenia: strzelanie podczas ruchu z niewielkim ruchem pistoletu (wodzeniem za celem)
  6. Strzelanie w ruchu II. Krótki tor z 2 tarczam po lewej i dwoma po prawej stronie na przemian, tak by były widoczne krótko przy ich mijaniu. Bieg wzdłuż toru i strzelanie dubletów do tarcz tylko po jednej stronie.
    (cztery powtórzenia, raz lewe, raz prawe)
    16 strzałów
    Cel ćwiczenia: strzelanie w ruchu, podążanie pistoletem za celem (uwaga na kąty bezpieczne!!)
  7. Strzelanie w ruchu III. Popery na wprost, 3 rzędy po dwa. Start z 25m, idąc na wprost strzelanie w ruchu do poperów.
    (dwa powtórzenia)
    max 20 strzałów
    Cel ćwiczenia: strzelanie w ruchu precyzyjne
  8. Słaba/silna ręka. Jedna przesłona, dwie tarcze w odległości ok 10m po lewej i prawej. Na sygnał tajmera ostrzelać z lewej ręki tarczę lewą, przeładować i z prawej ostrzelać prawą. Przeładować, z prawej ręki ostrzelać tarczę po lewej, przeładować i ostrzelać tarczę z prawej lewą ręką
    (dwa powtórzenia, drugie ostrzeliwanie w przysiadzie)
    (dwa powtórzenia)
    16 strzałów
    Cel ćwiczenia: strzelanie z silnej/słabej ręki
  9. Zakończenie. Sztafeta strzelecka lub rywalizajca na torze z ćwiczeń 5,6,7.